Zzz dax ....

Nu tänkte jag bege mej mot sängen faktiskt... långfredag var de ja, de har faktiskt kännts som en jäkligt lång dag haha!!
Vart på väg in i sängen i över en timma nu.. vadå seg på att komma iväg ? haha
Hade det inte vart för energi kicken jag fick innan av min frukt så hade jag nog deckat för länge sen..
Hur gott va inte de där då? ;P Trodde jordgubbarna skulle vara typ sura och smaklösa nu, men nej dom var gooda.. helt klart värda sina 10 kr på kvantum ;D


Okej då jag fuska me några Anthon berg godisar innan oxå och en ruta mörk choklad.  Så tro inte att ja va så jävla duktig och bara satt här och åt frukt! ;) haha

Men nu blir de att gå och borsta gaddarna och sen krypa ner jämte min lilla kille som sover i mammas säng ikväll :) Latheten tar över ibland och ja låter han därför sova där i ist för sin. Nu har jag ju testat att ha han i sin säng och han sov ju lika bra där som på sin plats i den stora sängen.. tror inte han märkte speciellt stor skillnad haha.. va nog mer jag som gjorde de, de är skillnad på att vända sej om å strecka ut armen och stoppa in nappen på morgonen ist för att man ska gå upp till hans säng å göra de..som sagt, latheten tar över ibland ;)


Igår på dagen fick Noel föresten vara drake ;D Ingen påskhare här inte.. jag har en liten drake ist ;)

 

 

 

G o d  N a t t ♥


Kommentarer
Theodora säger:

Gud, det var den sötaste drake jag sett! :) hihi så söt!

2011-04-22 | 23:47:06
Bloggadress: http://theodoraaa.blogg.se/
Sandra - Mamma till Benjamin säger:

Vilken söt drake :D

2011-04-23 | 06:40:41
Bloggadress: http://snartenliten.blogg.se/
josefine säger:

åh tack för tipset ! alvas öga är redan mycket bättre som tur är :) det var ju hemskt när hon inte kunde öppna det stackarn :( vilken himla söt dräkt han har den lille ! jag köpte faktiskt en liknande klänning till min lillasyster som hon ska få idag :)

2011-04-23 | 10:09:34
Bloggadress: http://emmajosefinee.blogspot.com
MANDY- Mamma till River! säger:

gud så söööt. River har också den där draken :)

2011-04-23 | 10:33:49
Bloggadress: http://mandyys.devote.se
Lina säger:

ahh så söt han är! ja klart vi måste dra en ride till djurparken., förmodligen mest mammorna som vill, haha :D ska också se om jag har råd med ett lejonkort, va kostar de??

2011-04-23 | 12:26:03
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Anonym säger:

Hej! Konstig fråga kanske, men har du kvar drakdräkten som du har bilder på och skulle du vilja sälja den? Är på jakt efter en sådan! :-) MVH Jenny

[email protected]

2012-05-15 | 17:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback