Vi sov ut lite...

Vi tog sovmorgon idag ända till kl kvart över 10 ;D haha... första gången vakna Noel vid 7 tiden, så de va ingen tidig 5 morgon som jag trodde de skulle bli.. men sen somna vi om igen en stund som sagt :P

Just nu sitter jag å käkar frulle... blev ägg å bacon idag... jag har aldrig varit en frukost människa och har ofta tyckt att de e ganska jobbigt att äta på morgonen och måste vara vaken ett tag först.. därför e de ju bra att vara mamma ledig för då behöver man inte stressa i sej frukost eller hoppa över den när man ska stressa till jobbet ! :P  Men sen hinner jag ju inte äta frukost varje dag nu heller, men de beror ju inte på mej själv utan de får jag nog skylla på stackars Noel ;) haha

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på.. det är sol och blå himmel så ut ska vi iaf:)
Funderar på att ringa hans gudmor snart och se va den lilla familje gör ! :)
Vi får väl se...


Ska iaf börja me att få kläder på oss.. Noel får nog bli lite finklädd idag oxå när de e påskafton å allt ;D Får se va de blir..
Glad påsk på er  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback