väntar....

Vi kom inte upp i sån tid att vi hann gå ner till stan innan vi skulle möta mor, så får väl ta det imon ist.. gud va jag är bra på att skjuta upp saker jämt .. fy på mej!
Vid 12 gick vi bort å möte mamma iaf och köpte me oss lite lunch hem... sen hem å äta lite fort, en timma går ju så jäkla fort,  så e ju tur att mammas jobb ligger precis där vi bor :)
Vi smaka även på den vita kladdkakan, den va god men otroligt söt :P Men de brukar ju vit choklad vara.
Skicka me henne muffins så får väl se va hon tyckte om dom sen, själv har jag inte smakat än ;P

Jag har iaf lyckats söva min son här nu en stund... vägra sova i sängen, vägra sova i soffan,, så gjorde en fuling å lura han me att lägga han i liggdelen av vagnen.. han tror alltid att han ska ut då.. så lyfte upp den å gick ett varv i lägenheten haha.. han sten somna ;) Så får väl se hur länge han klarar av att sova där i nu utan å märka att vi aldrig gick ut  ;P Men han va ju trött, å inte så kul ifall han e övertrött när Pappa S å hans farmor kommer... så va tur ja fick han å sova lite nu:)
Dom är iaf på väg hit nu så dom dyker väl upp om en stund : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback