usch...

Nu har jag skickat in min svenska deklaration och har suttit me den norska nu ett tag och inte riktigt gjort klart den,. tycker de va skit krångligt när man inte fattar allt.. men ska la försöka få klart den imon så den kommer iväg....

Nu ska jag iaf gå in och lägga mej i sängen... har suttit här i soffan ett tag nu å haft gör ont i magen=/
Känner mej lite halv konstig, de bara kom sådär!! :S
Hoppas verkligen inte de e magsjuka eller nåt sånt.. då dör jag !!!
Hoppas de försvinner när ja går och lägger mej nu.

Imon skulle de nog inte vara lika mycket sol som idag utan moln, men värmen skulle nog finnas kvar där. Får väl se vad vi vaknar till för väder imon =)

God natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback