Uppe..

Idag har vi en sån där tidig dag och gick upp vid 7 tiden :D  De är iaf gör tidigt för oss =)
Men när ja va uppe å hämta Noels mat så blev ja sådär pigg helt plötsligt.. så vi gick upp å satte ossi soffan ist :) Så här sitter vi just nu å kollar på The voice ! :D  Världens bästa morgonprogram!

Noel har börjat gäspa så han börjar redan bli trött igen :P  Men glad är han iaf :)

Tyvärr är det ännu gråare ute än va de var igår.. och regnar gör de oxå.. :( !!
Så får se ifall de blir vagnen eller bilen till stan sen när vi ska möta upp S.  Har ju egentligen ingen lust att ta bilen ner, så jobbigt me parkering å sen släppa på den tunga stolen!!
Så kan ju hoppas på lite uppehåll i eftermiddag tack ! :)

Noel har börjat me en ny grej ibland.. han stoppar ett finger mellan nappen å munnen :P


Kommentarer
Sandra! säger:

Samma här, jag tyckte inte Ella gick upp så mycket heller fram tills det senaste besöket för nu är hon uppe i 5,3 kg så det är bra :)



Jag kan hålla med dig lite, de små tjejkläderna är så söta. Jag är ju svag för blommor, spets och allt som är ros & lila så det blir lite farligt för mig :) Åh, rea på Kappahl, det llåter också farligt :) Får nog bli en tur dit då!!!!

Ha en bra helg!

2011-04-01 | 12:34:52
Bloggadress: http://sandraronnfalk.blogg.se/
Anonym säger:

Vilken liten gose! :)

2011-04-01 | 19:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback