Tralala lilla molntuss :)

Sitter klar i soffan och väntar på Noel nu... han sover :p
Sen går vi ut i solen...  ska gå och köpa tejp och sen tar vi oss upp mot sjöbo på mamma grupp :)

Får se ifall jag kanske hinner åka upp till mitt gamla gym som jag inte vart på på flera månader.. ska ju byta.. så får se ifall vi hinner fixa uppsägningen av de kortet idag..

Jag skulle vilja hitta en termomenter oxå.. en sån som man sätter utanför fönstret för att se ute tempraturen.. har ingen sån nu... å nu när de e sol å fint så vet man inte riktigt hur varmt de e ute, man kan ju bli ganska lurad där :P


Bob Hund – Tralala Lilla Molntuss, Kom Hit Ska Du Få En Puss

Kommentarer
Lina säger:

Japp en grå :) Det är ju de.. speciellt bra med enkel knäppning när man ska upp på natten o vill att de ska gå fort, fast ioförsej har han inte vart uppe på natten på typ 1,5 månad :D härligt! tack vare ersättningen! jupp vi shoppar runt litegrann;) höhö...vi får bestämma en dag som vi ses o sticker till knalleland! när kan du?

2011-04-27 | 10:55:46
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback