Sova säng!

Jag ligger faktiskt i sängen... länge sen jag låg i sängen så här tidigt, ifall man bortser från gångerna ja ligger här inne me Noel en stund innan han somnar, men då lägger ja ju mej inte för natten själv.
Men ikväll tog ja me datorn in här en sväng och är nu redo att möta natten ;)
Blir dock något avsnitt av Big bang theory på teven först innan jag somnar, för så jätte trött är jag tyvärr inte pga våran tupplur på soffan!


Som jag skrev innan så vankas de besök på bvc imorgon halv 10(!) de är tidigt för oss!! haha .. Ställt kl på 8 och hoppa på att komma upp vid den tiden å bara slänga på oss lite kläder å lite mat å kanske vara iväg hemifrån vid halv 9? I alla fall om de är lika fint väder imon, för då vill jag gå upp till bvc ! Men så har ja ju sagt varje gång men vi har alltid varit för sega haha!! Men nu kanske de är skillnad ifall man vaknar till sol? :)
Lika spännande som vanligt de här me vikt å längd :P Ja brukar gissa totalt fel haha!!
Men ja gissa på runt 5500g och 60cm och S gissa på runt 4400g å 59 cm... undra vem som kommer närmast? Vi kanske är ute å cyklar helt och hållet båda två ;)


Sen ska vi fixa me massa paket å frakt som ska iväg me tradera imorgon !

Så de är vad vi har planerat än så länge :)

God natt ♥

Sublime – Santeria - skön låt :)

Kommentarer
elin - mamma till my. ♥ säger:

åh, jag älskar BBT :D Sån bra serie.



Lycka till på BVC :D



Krma

2011-04-11 | 08:24:54
Bloggadress: http://bebis2011.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback