Ska man ?

Ikväll trodde jag de skulle vara kört att lägga Noel...
Efter S hade åkt innan så la vi oss på soffan en stund.. Noel va jätte övertrött då han bara hade vilat lite i vagnen innan...
Han somna väl typ vid halv 5 tiden i min famn.. sen la ja mej ner me honom på soffan och kollade på lite webbtv. . Runt 6 tiden somnade jag oxå haha !
När ja vakna va klockan halv 8(!) oj då..  Kl 8 brukar ju Noel läggas för natten, och där låg han nu och sov på mej fortfarande. .tusan tänkte jag haha!  Men väckte honom å gick och tog på pyjamas och gav han mat, han somna i soffan igen efter han käkat och sen vakna han till när ja bar in han i sängen.
Som vanligt när ja lägger ner honom avfyrara han världens leende haha, ser lika kul ut varje gång, me blicken "åh mamma ja vill inte sova ja tycker vi leker nu" haha.. Men stoppa om han me alla hans filtar och klappa han lite på pannan och vips så sov han igen (!) ... så inte blev de någon uppesitter kväll i soffan me honom :P
Får väl se ifall han vill sova hela natten eller vaknar gööör tidigt imon.. hoppas inte;p

Själv sitter ja här nu i soffan å gör inte så mycket.. lagt upp lite nya grejer på tradera samtidigt som jag halv kollar på teven.  Funderar på ifall man kanske skulle gå och smaka på någon av muffinsarna..ska man de? :P Ska se ifall ja orkar lägga upp receptet här nu me strax, ska hämta boken först bara ;)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback