Segfrida!

Idag känner jag mig ganska så seg faktiskt..  envis som jag är så satt jag uppe alldels för länge faktiskt.. ända till de blev morgon faktiskt !! haha
Så vid halv 6 vakna Noel till å då fick han lite käk å sen gick ja å la mej jämte honom å vi somna, sen vakna han vid 9 för lite mer käk å sen somna vi om till 12.. snälla unge :P

Sen nu kom vi hem för en stund sen.. vi har vart ute å gått en sväng å sen möte vi mamma en sväng i knalle oxå.. Köpte en snygg jeans väst som kostat 360 kr från början, fick den nu för 25 kr hoho.. ja å mor köpte varsin! :P

Nu sitter ja här å väntar på att Noel ska vakna, som fortfarande ligger i sin liggdel å sover.
Blir ingen bio idag då biljetterna va slut till den vi ville se=/ Så får bli bio i veckan ist :) Så ja å Noel ska nog hem till mamma sen å göra hemmagjord pizza.. vi ska köra me sånt där pizzakit.. gjorde ju de hos pappa för ett tag sen å de blev gör gott :)  Så de blir nog mys de oxå!

Nu ska ja avnjuta min cocacola här i lugn å ro.  Har satt som regel att bara dricka de på helgdagar så har gjort de igår å idag ;) hoho!  Nån måtta var de ju vara nu, nu är Noel över 2 månader, dax att börja tänka lite på figuren kanske. . inte kan man skylle på gravid mage i hur många månader som helst :P
Jag tycker att man borde kunna vara i ganska så bra form efter senast 6 månader.. me tanke på hur många promenader åså man tar me barnvagn.. å sen tar de ju olika tid för alla. vissa är ju fit for fight redan efter 2-4 mån . . men tycker att man kan få ha på sej 6 månader;) . . sen är de nog dax å börja skylla på latheten bara.. de e nog de ja kommer göra i sommar när ja inte är i den formen jag vill haha!


Kommentarer
hanna säger:

om du går på bio i veckan så är Noel fortfarande väldigt vaken hem till moster hanna:)<3

2011-04-03 | 21:16:27
Bloggadress: http://hhannaalmgren.blogg.se/
hanna säger:

Om du vill så får du gärna följa med mig o träna på friskis :)

2011-04-04 | 22:08:18
Bloggadress: http://hhannaalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback