Sega jag.

Nu har jag precis käkat lite... ja för innan när jag skrev att jag skulle gå å fixa lite mat så blev det ju självklart inte så, jag fastna me datorn och 15 min senare så vakna Noel ändå haha!! Då ville ju han ha sällskap och bli underhållen och sen efter ett tag så blev han lite grinig, verkade nästan som han hade lite ont i magen.. kanske kan han få de för vi har börjat köra ersättning 1 och 2 ihop 50/50... de märker vi väl imon ifall han är likadan.. men va bara nu en stund på kvällen, men blev bättre efter ett litet bad :)

Han somnade iaf vid halv 8 redan.. och då fastna jag i datorn igen.. herregud va klockan sprang iväg haha.
Men nu har jag iaf fått i mej lite i magen å sitter nu helt propp mätt ist ! :S

Nu ska jag gå och hämta muffins boken och lägga ut recepten som jag lovat flera gånger nu.. fy frida! haha
Men man får ju alltid skylla på att man e en upptagen mamma ;)

Har iaf suttit här i soffan å myst me massa tända ljus och Lars Winnerbäck i högtalarna och grejer lite i photoshop åså :)

Nej boken vare ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback