Orkar man de?

Vi har haft en bra lördag här hos oss  :) Vi gav oss ut på en promenad innan och de blev upp till pappa å dom, där fick vi lite lunch (jag) och sen hjälpte moster Hanna Noel så han oxå fick lite mat ;)
Sen blev vi kvar där en stund tills Noel blev övertrött och inte riktigt kom till ro så de fick bli vagnen hem igen :)
Väl hemma så gick han me på att ligga i gymet en sväng så jag fick diska fort :) Och sen slog vi oss ner i soffan å myste å han fick lite mat.  Och efter en stund så dök pappa S upp !
Så fick Noel ha pappa tid, båda två somna i soffan!! haha
Sen när Noel vakna då va han lite halv kinkig, tror de kör lite i magen på honom me den nya maten, får hoppas de går över snart :) Sen bada vi honom å då blev han lika glad som vanligt den lilla fisken!
Sen fick han mysa i pappas famn i sitt badlakan, å där fes han flera gånger höhö, som tur va var de bara luft ;) Men de va väl den han ville ha ut.. så sen va han glad och vinka av pappa me ett leende:)
Då blev de kvällsmat i soffan och sen in i sängen där han somna ganska så fort strax innan 8 !

Jag sitter och halvglor lite på tv, just nu Pansionärs jävlar, haha dom e ju helt knäppa, å de e så kul att se folks miner:P  Å sen grejar jag väl lite på datorn oxå..
Men de ja sitter och funderar på är om man skulle orka fixa något å käka ?


Vi vill ha sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback