Oj då...

Oj vilken dålig bloggare jag har varit idag :P haha!  men har inte haft tid att sitta här så mkt idag..

Vi var ute på en liten promenad idag även idag.. det är väldigt skönt ute nu även om det är regn i luften, för de e ganska så många plus grader så man fryser inte=) Och det har ju varit uppehåll hela dagen så då kan man lika väl va ute:)

Sen vart hemma å grejat å lekt... lite senare framåt 5 tiden så tittade mamma bort en sväng och hälsade på. Noel fick ett par fina byxor.. alltid massa saker till honom ;) höhö.
Så vi satt och prata en massa, och ja å Noel vissa upp massa fina saker som vi har fått eller köpt :P
Sen körde vi hem henne och vi åkte upp till pappa en sväng.
Där bjöds de på hamburgare och sen kolla vi lite tv.. blev inte kvar så jätte sent idag utan åkte hem vid 9 å då fick Noel mat och sen blev de sängen och han somnade ganska så fort :)

Sen har ja bara suttit här i soffan å halv kollat på filmen Familjen är värre som tog slut för en stund sen, och samtidigt grejat lite här vid datorn :)
Ska väl inte dröja allt för länge innan jag gör Noel sällskap inne i sängen!

Imon ska ja försöka hinna med att packa ihop min stationära dator och se ifall ja kan få in mitt skrivbord i bilen så får de åka till mamma så får dom låna dom sakerna då ja inte använder de så de står bara och tar plats och samlar damm! 
Sen på kvällen så blir de nog bio :D  Vi hoppas de finns biljetter kvar imon då de ej gick att boka längre på hemsidan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback