Mitt lilla äpple.

Vi åkte upp till farmor en sväng sen iaf... Noel va jätte trött men ville hålla han vaken så han skulle sova nu ikväll.. vi åkte dit upp vid 6 och han va go å glad en stund å sen blev han tröttare å tröttare å försökte verkligen hålla sej vaken men total decka till slut i farmors famn haha.. han märkte inte ens är ja krängde på honom tröjan å mössan, sov på min axel ner till bilen och märkte inte heller när ja satte ner honom å spände fast honom.. lilla fis!!
Väl hemma så vakna han till när ja byte till pyjamas å va go å glad, å sen fick han lite mat och sen somna han i sängen igen :)

Själv sitter ja å kollar på desperate housewives nu,  dock reklam precis nu :)

En av dom grejerna som vi hämta i mammas källare igår va en tröja me tillhörande mössa me små äpplen på som min farmor stickade till min yngsta lillasyster när hon va liten.. och de kunde Noel ha nu, lite stort så funkar ett ett tag till:D Jätte fint var de ...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback