Lördag.

Åh de är ännu en underbar dag ute (om man igen bortser ifrån blåsten) men ja den går väl att stå ut me eftersom det är sååå soligt !! :)  Men ser inte ut som de blåsar lika mycket som igår, men vi får väl se:P
Vi är sega här och har inte lyckats ta oss ut än.. men snart så :P

Jag sitter å käkar havregryns gröt och Noel leker i sitt babygym :)  Han verkar börja tycka om de lite mer nu iaf, för han klarar av att ligga där längre stunder själv nu utan att bli allt för uttråkad :P

Kul att ni tyckte "min" dop låt var fin ! :)  De är iaf en av våra favoriter!! :) så förmodligen så kommer den vara med ! Men har flera stycken andra favoriter oxå hehe.. svårt å välja ! Jag skulle nog kunna göra ett dop på 2 timmar me bara musik hahaha!!
http://www.dopguiden.se/musik/lista.html
men på den sidan så fanns de många fina om man går längre ner till Övriga låtar !:) Ja lovar att alla hittar säkert minst en låt som dom vill ha med på sitt dop där :P


Nej nu ska jag äta upp å sen tar vi på oss kläder =)



Kommentarer
ida - mamma till elliot 30/1 2011 säger:

Ah okej, vi är inte så långt före då. 29/5 ska han döpas :)



Åh tack, ska verkligen kolla där om jag hittar något som faller mig i smaken :D

2011-04-09 | 16:30:00
Bloggadress: http://lillidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback