Lååång fredag!

Undra ifall denna dagen kommer kännas längre ? ;) höhö.. De trodde jag alltid när jag var liten att denna dagen va längre då den hete lång fredag :P

Vi är iaf klara för dagen här sen ett bra tag tillbaka... Idag sov vi till 8 innan de va dax för första frukosten, så ingen jätte tidigt morgon idag, men han la ju sej 2 timmar senare än va han brukar :)
Och på tal om att sova.. han sover nu igen.. la han i sängen medan jag skulle ta på mej och börja då plocka iordning lite i bombnedslaget som har ägdt rum i sovrummet höhö.. och vips så sov han.. har gjort det en timma snart..wow.. han som brukar vakna efter typ 20 min när han får ligga själv i sängen nu förtiden:p E ju bara vagnen som funkar för långa sov stunder nu annars... men jaja får la se när han vaknar :)
Då blir de nog lite käk igen och sen ska vi ge oss ut på dagens första promenad :)

Oj nu låte de som han är på g där inne..bäst att gå och kolla :)

ha en bra dag!
Puss!

Kommentarer
Anna-Mamma till Kevin säger:

Ja jag tycker liksom att vi kom hem från bb typ för en vecka sedan?? :D



Hoppas ni får en skön långfredag och fin påskhelg! :)



KRAM

2011-04-22 | 10:30:06
Bloggadress: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback