I am alive !

Jag lever. Noel lever :) höhö..

Har bara inte orkat/haft tid att gå in och skriva här idag..

Hade iaf en toppen kväll igår me min fina madde och lollo!! :) Super kul ! När jag kommer hem så har jag massa galna kort att kolla på i kameran vet jag haha!!  Jag och madde gick totalt crazy med den hela kvällen igår haha!

Jag och Noel har iaf haft en heldag hos pappa å dom i solen och är kvar här ännu.
Och snart blir de grillat :D mums!!

Får se iaf jag hinner skriva något sen när vi kommer hem, beror på hur sent de blir. annars hörs vi imon igen:)

PUSS!

Kommentarer
Mikaela - mamma till Viktor <3 säger:

Han kommer nog snart ifatt ;) Är ni långa? Jag är ca. 170 cm, och Erik är strax över 180 cm så jag tror att Viktor växt fort för det ;) Haha.



Ja, men det är säker bara en lite gnällperiod som Neol har hamnat i då, och då är det såklart att mamma är bäst att vara hos - utan tvekan :D Hih.

2011-04-24 | 22:47:23
Bloggadress: http://mikaelalindebrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback