Hos far...

Sitter just nu uppe hos far... byter till sommardäck som jag nämde innan... eller ja jag byter inte utan de gör min snälle far ;) hehe.. Själv sitter jag i soffan å nördar me datorn och vaktar min sovande son som har somnat här jämte mej.. skönt att han somna lite så slipper han bli övertrött sen :) hihi...

Riktigt gott väder var de ute oxå.. så jag hoppas ju på att vi ska hinna med en promenad sen.. om inte så vet vi att de ska bli kanon väder imon å då blir de bane mej att gå ut och gå !!:)

PUSS!

Kommentarer
Malin & Prinsessan säger:

Näe, jag tyckte inte heller kakorna var så goda. Fast jag gillar inte så mycket kakor alls för den delen ;)

2011-04-17 | 16:39:46
Bloggadress: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Mikaela - mamma till Viktor <3 säger:

Hahaha. Ja, det skulle var något om man gjorde det ;) Kanske ska köpa ett par och installera ;)

2011-04-17 | 19:52:07
Bloggadress: http://mikaelalindebrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback