Greeejt day!

Idag har vi verkligen haft en sån där super fredag!! :)  Hänt saker typ hela tiden.

Jag fick iaf lite sömn innan, tog en liten nap på soffan.. men ja de e faktiskt svårt att sova när man "får" :P
Men Noel och S var iväg på äventyr i över 2 timmar.. och när dom kom hem så väcktes jag av en gör glad lite pojke :P hehe
Sen när S åkte så fick Noel hoppa i badet och efter halva badet så kom min farmor på besök så Görfar var på fotboll i göteborg :) (där elfsborg tog hem segern ;D )
Sen blev de kvällsmat för lilleman och sen fick han sitta uppe me oss i soffan en stund.. men usch då övertrött han blev när han skulle sova.. där testa han verkligen stembanden ikväll.. shit så har jag aldrig hört honom.. men att gapa rakt ut i 5-10 min känns som en evigtet när han aldrig gjort så förut när han skulle sova.  Men blev lugnt till slut efter ett varv guppades i famen i lägenheten och sen fick han somna i mitt knä i soffan under filten.. då somna han ganska så fort ! Så övertrött har jag nog aldrig sett honom, ögonen gick nästan i kors å inget var bra där en stund !

Sen har jag och farmor bara suttit och tjötat om allt möjligt.. grejet lite här hemma åså... Köpte med mej ännu en såndär påse me blommor för 40 kr hem.. skit kul me dom påsarna, för dom flesta blommor går att rädda :p Så nu har vi massa nya växer igen.. kul att den dyraste växten kostat 170 kr från början.. i påsen idag låg de 6 olika blommor :) kul kul...

Och nu för en stund sen så åkte farmor hem vid 10 tiden :)  Kul me lite kvällsbesök !
Och stooooort tack till min älsklings farmor som sponsrade oss med ett lejonkort :D hihi .. Så nu ska vi gå och köpa de så fort som möjligt :D Så nu kan man börja promenera där inna :)  Va ju 100 år sedan jag gick där inne :P  Så Tack farmor ♥

Nu blir de slö tid i soffan innan sängen... Imon blir de fika hos mamma då lillebror blir 20 år.. hallå han va ju en liten skit unge nyss ?! haha ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback