Godmorgon torsdag!

Noel hörde väl min önskan igår och vakna inte alls lika tidigt idag ;) Vi gick upp första gången halv 9 idag ! ;D Men han vakna vid halv 8 första gången, men jag stoppa in nappen och blunda nån minut och sen när ja skulle gå upp och hämta mat så hade ungen somnat om igen haha! :P

Nu ligger han här jämte mej i soffan och tjötar på och sparkar på mej me sina små ben.. gör faktikst ganska så ont haha! Så ska väl ta och förflytta oss in till duschrummet så jag får en dusch och sen på me lite kläder på oss båda :) Sen tar vi oss nog ner till stan en sväng, ska se ifall min bank tant finns inne på banken idag.. ska prata lite me henne :)
Än så länge ingen sol.. hoppas den kommer fram ! :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback