bank bank bank .....

De är någon som sitter inne i mitt huvud och bankar känns det som.. usch.. spännings huvudvärk.. inte okej!
Men börjar bli något bättre nu iaf efter att jag tog en alvedon och drack massa vatten.

Vädret blev inte sådär jätte kul innan iaf, men vi gav oss ut en sväng endå.. tog oss en runda förbi knalleland oxå och tittade på lindex, där fick Noel ett par brallor, en huvtröja och en vanlig tröja. Rea:p Lägger upp dom i ett annat inlägg.
Sen traska vi vidare ut på en riktig promenad ist... Va ute och gick i 2 timmar.. så länge var de gör länge sen jag gick :P Men de va skönt och svettigt ;p
Hög musik i öronen och en nöjd sovande Noel :) Sen gick vi förbi macken oxå för vi hade fått en lapp om att Noel hade fått paket ifrån Gooboken :D Åh ja älskar deras paket, ska vissa sen oxå vad han fick:)
För en gång skull kom jag ju ihåg att kolla posten innan vi gick ut, brukar annars göra de när vi kommer hem å blir lika irriterad varje gång jag då märker att de finns något att hämta borta på macken.
Oturligt nog hade vi missat Noels farmor som hade vart här och knackat på medan vi va ute på promenad, hon skulle lämna en jacka som min farmors man hade glömt i S;s pappas bil när dom två var i tyskland förra veckan. . och sen låg det även ett kort i ett kuvert med en bebis S :P  Kan ju nu verkligen konstatera att Noel är sin pappa upp idagen.. jätte lika ;)

Sen sov Noel vidare en stund även när vi kom in..wow. . han vaknar alltid annars när vi kommer innanför dörren :P Så ja han kolla igenom posten å byta kläder å lite annat. Sen fick han mat och sen hängde han me mej i soffan en stund och kolla dator hehe.. Han cama me sin far på msn oxå höhö!
Och nu decka han av här för en stund sen jämte mej :) Söt unge!

Själv sitter jag och grejar i photoshop som vanligt nu.. har fastnat totalt i de programet nu, kul att lära sej massa igen :P
Provade att göra en "anslagstavlelapp".. kul när folk lägger upp tips och förklaringar så man kan testa själv :)

 

Nu ska ja gå å fixa lite mat till mej medan Noel sover;)

Kommentarer
hanna säger:

vilken noel-lyx-dag!!:)

2011-04-15 | 20:14:11
Bloggadress: http://disfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback