Bagar fritte !

Puuh sitter helt utslagen i soffan.. har käkat lite middag å kollat på desperate housewives :) Det enda programet som jag följer på tv nu,  de enda ja följer över huvetaget just nu faktiskt.  Hinner inte följa allt på internet som jag gjorde innan :p Så har valt detta nu bara.. egentligen ville ja kollat på  Grays oxå , men missa de både första och andra gången när de började nu, så då har de inte blivit att jag kollat nån annan gång heller!

Men innan ja slog mej ner framför teven har jag bakat som en tok ! Vete tusan vad jag fick för ryck haha. Men de blev inte bara ett bak de blev TRE! :p  Kände att jag var i mitt esse haha!!  Så körde bara på. Noel somna strax innan 8 så då blev de bak :) Hade tjuvstarat lite me en grej innan han skulle sova, men han tröttna på att ligga i babygymmet så blev bad å sen kvällsmat å sen fick han gå å lägga sej så mamman kunde baka :P
Så ikväll blev de  Banan och pekan nötts muffins,  Vit kladdkaka och Kladdkakemuffins med chokladgömma ;) Får väl se ifall något går att äta.. jag e alldels för mätt för att smaka ikväll så de får bli imorgon ist..
Då kommer även mamma förbi på sin lunch så får väl se vad hon tycker :p

Kanske ja även kan trycka i Pappa S å hans mor (noels farmor) några muffins, som kommer å leker me Noel imon :) haha!
Håller på att test bakar lite nu iaf för att sen kunna välja lite om vad som ska finnas med på dopet i juni.. är ju ett tag kvar.. men lika bra att börja test baka nu :p
Återkommer med recept ifall de var något som var ätbart ;D


Kommentarer
i min lilla lilla värld säger:

Och nu kan du komma och baka hos mig hahahha



Tack så jättemycket för grattis

2011-04-12 | 22:43:10
Bloggadress: http://saratilling.se
hanna säger:

åååh, kladdkakemuffins är ju så sjuuuukt gott! då vet jag en liten moster som med glädje äter av dom! så det får ni gärna ha med på dopet hihii(a).<3

2011-04-13 | 09:10:06
♥ Elin - Mamma till My ♥ säger:

Åh :) Jag är på jakt efter vad man kan baka till dopet så släng gärna ut receptet på kladdkakemuffinsen och vita kladdkakan :D

2011-04-13 | 10:21:25
Bloggadress: http://bebis2011.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback