Varför nu ?

Detta är väl ändå en väldigt dålig tidpunk att bli städ sugen på ?  Varför blir jag aldrig det på dagen?
Ja menar ja kan ju inte direkt ställa mej å börja röja runt nu, tror inte mina grannar hade uppskattat de så mycket .. men då har jag ju iaf något att skylla på varför de e stökigt här hemma just nu.. när jag vill städa så får jag inte ! :)

Nu var iaf filmen på 4;an slut... skulle kolla om ja hade turen att mina andra kanaler hade gått igång nu, dom sa ju faktiskt den 11;te, och ska man va noga så är det ju faktiskt den 11;te nu :P haha.. Men icke, dom va nog inte lika petnoga som jag då... undra hur noga dom är ? Får väl kolla imon när ja vaknar..  om inte så har dom ju öppet till 22;00 på kundtjänst så kan ju ringa å klaga på eftermiddagen annars :) hehe.. Men + till dom att dom har långa kundtjänst tider.. varje dag ! :p Och snabb leverans tid.. .så ja några timmar in på dygnet kan jag väl stå ut innan ja börjar klaga mohaha!

Nu blir de nog iaf lite webb tv ist.. tänkte kolla på skandal programet som alla talar om "Kungarna av tylesand" heter de så? Aa iaf tror dom flesta vet va ja menar iaf haha... Har ju både skrivits och pratats en heldel om de här, och det verkar va ett helt sjukt program som egentligen borde ha mer censur i rutan än va dom har. hoho!
Jag gillar när folk gör bort sej i tv.. hur funtat i huvet kan man va lixom? Kan inte finnas mycket innan för pannbenet på dom människorna som faktiskt deltar i såna här program.. har hört att de ska vara mkt värre än Paradis hotel som oxå är ett såndär skandal program.. dock aldrig något ja har fasnat för så har inte kollat på de.. men ja tar väl de snäppet högre och kollar på skandalerns skandal program nu då ! ;)
För e lika bra att vara vaken en stund till eftersom någon annan fortfarande är de... när tusan sover barn i magen? Dock inget mej emot att få en natt unge sen eftersom jag själv är de.. då kan vi ha sovmorgon på förmiddagen ju ;p Gå upp runt 10 ist för 5 som alla andra ungar verkar göra haha!
Fast han håller ju dock igång bra på dagarna oxå.. så hoppas han anpassar sej efter mina sov tider nu å sover när ja sover ;)  Lite snäll kan han väl vara iaf me den halsbrännan som han ger mej.. ikväll hjälper inte ens mina tabletter..suck... hoppas på en halsbränne fri lördag ist :)

God natt!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback