Vad gör man?

Mhm känner mej rastlös å vet inte vad jag ska göra.. försöker hålla igång så ja inte blir trött å somnar så ja kan lägga mej tidigt ikväll ist :)

Pappa och syster va här en snabbis för en stund sen och hjälpte lägga in ett virus program i min dator då de andra hade gått ut.. så håller på att scanna igenom hela datorn just nu då ja misstänker att de ligger nån skit i den.. får väl se :)

Funderar på att ställa mej å göra lite maränger.. va såååå länge sen.. å tänkte på de flera gånger men blir aldrig av.. kanske passar bra nu när jag är rastlös ?! :)

Såg att bloglovin inte funka just nu så kolla bloggar kan ja ju inte direkt göra heller, inte dom jag följer iaf.. kan ju inte adresserna i huvet haha ! ;P
Så de får ja vänta me tills senare..

Ska försöka underhålla mej i två timmar nu iaf.. sen börjar ju Idol ;D !

Hoppas alla haft en fin dag!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback