Torsdaag !

Veckan lider mot helg.. inte mej emot :)
Dock har detta vart ännu en seg å tråkig dag hemma utan jobb då magen inte känns helt okej ännu =/ .. har dock lyckats hålla mej borta från att spy mer, så de verkar vara på bra bättrings vägar iaf :)
Någon som är lycklig nu är mini som äntligen får lite mat ner till hans hem igen haha.. Lyckats få i mej en varma koppen å två ost smörgåsar nu.. åh ja dom stannar kvar om de nu inte är så att någon sparkar upp dom snart då de e fullt ös där inne nu :)  haha så kul !
Har min kära mor å tacka för å kunna äta lite idag, kände inte riktigt för att börja trycka i mej lagad mat åså nu på direkten.. så hon va iväg å handla lite snäll mot magen grejer typ som varma koppen, filmjölk å nyponsoppa å sånt där :) hehe.. Å en hel låda me pigeliiiin :D:D !  Har dock inte fått något sug efter dom än, men e mumsigt å bara veta att dom ligger där i frysen ifall att ! haha


Så vad händer i helgen då?
Ingen aning, men blir väl itne allt för mycket liv hehe.. Jag gillar mina lugna helger, känner ingen stress å sånt där att man måste hinna till systemet å sen hem å hinna göra iordning sej för att sedan hinna till förfesten.. haha.. Nee inget jag saknar faktiskt :)
Så gillar jag hellre sängen me en bra film å godis :P
Men nåt får man väl ta å hitta på i helgen iaf nu när man mår bättre..
Imon skulle ja nog hitta på något me Marie iaf, blir nog en liten fika eller så :) mysigt!
Ska även försöka ta mej orken att städa av lite här hemma i lägenheten oxå, de kan behövas..  Brukar oftast inte finnas mågra krafter kvar på vardagarna när ja jobbar till städning å sånt där.. så kan ju iaf försöka passa på nu i helgen då ! Ja vi får väl se :)


Just nu har ja tagit en pause i film kollande då ja satte mej å åt lite.. men har kommit halvvägs in i den senaste twilight filmen.. men nje ja tycker nog itne dom är så bra som alla andra trycker..  okej dom är inte dåliga, men är igen film ja blir fast klistrad av heller då ja absolut inte hade några problem med att pausa mitt i filmen nu å gå å göra något annat :) haha
Men ska väl iaf kolla klart på den nu så får vi se va de blir sen :)



Naaaw min lilla akrobat, höll nästan på att göra en bakåt vålt här :) haha
Tänkt att man kan älska någon så mycket redan utan att ens ha träffat personen, men ändå bär man me sej den hela tiden varje dag..  så mysigt ere!


Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback