Släpa ut mej.. då e ja me! :)

Jäävlar vilken trött dag de va på jobbet idag.. men fick iaf lära mej att registrera idag, dom tyckte de va lika bra att ja fick lära mej de ganksa så fort.. bra att kunna båda arbetsdelarna på min avdelning.. då registrering kan man sitta på och de kan ja behöva ibland :) Tur att männen tänker på mej å min mage på jobbet ! haha
För härliga e dom!
men förmiddagen va riktigt jobbig att försöka hålla sej vaken.. ett tag höll ja fan på att sömna, nicka till ett par gånger när ja blunda me ögonen.. puuh.. men efter lite mat å även en cola så piggna jag till lite faktiskt.. sen fick ja hålla på me registreringen lite själv ist för att kolla på mattias.. kan nog vart de oxå på förmiddagen, får ja inte hålla på me något när ja e halv trött så blir ja fan döds trött ist ! :p

Aa sen efter jobbet blev de direkt hem idag..  la mej å slöa lite framför datorn å försökte hålla mej vaken.. ville verkligen inte somna.. å oj så nära jag var.. min räddning va Johanna som skicka sms ! ;D
Bestämde mej för att nu får de va nog me slöande nu tar jag mej ut.. .så åkte å hämta Johanna så åkte vi till stan å tog en fika på viskan me värdens maffigaste chokladtårte bit å te.. ere nån jävel som är te expert?? för vi sa att vi vill ha ett te som smakar MYCKET då både ja å johanna tycker de mesta te smakar vatten.. har ju turen att ha mitt marie te här hemma, de smakar massor.. .å hon i kassan sa två stycken å vi tog något..mhm..va de aprikos eller nåt.. + lite honung som skulle höja smaken sa hon... men hallååå , ja tycker inte de va någon höjdare faktiskt.. mer smak av vatten som vanligt än frukt enligt mej..  så ge mej tips om ni vet nåt :p
Sen följde ja me Johanna hem så kolla vi på halv 8 hos mej å så fick aj även se premiären av Idol som alla andra i Sverige haha ;D !
Fick även me mej en påse kläder hem, underbara Johanna <3 hihi.

Men som sagt, man får man släppa me mej ut för att ja ska orka göra något nu..   Så förlåt alla vänner som ja försumar bara för ja inte har något ork, har kommit in i trötthets svakan nu igen.. läst att man kan göra de än en gång i denna perioden.. i och för sej ingen morgon människa, tycker dag veckorna är mycket jobbigare även om vi jobbar kortare dagar då..
Men är absolut inte min mening att inte höra av mej till folk eller så.. de e bara att ja inte orkar.. bättre folk hör av sej till mej å tvinga me mej ut på saker.. haha ;)
Så tack för en trevlig kväll J  :D !

Nu ska ja krypa ner i sängen och försöka sova om en stund.. ska bara kolla igenom alla mina bloggar jag har, vilket är endel haha.. så innan 11 lär inte lampan släckas ;) Snacka om snokaren !! haha


Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback