Knubbiiiis =)

Lugn fredag = skön fredag!

Gjorde två härliga hamburgare innan med goacamole?! stavas de så haha.. ja e så bra på att stava ord så som de låter  :)  Men men mosad avokado ;)  Och sen me massa grönsaker å ist för vanlig hamburge dressing blev de hamburge dressing me texmex smack på.. mycket godare va den tyckte jag :)
Maten blev klar lagom till Idol.. helt perfekt ! ;p
Tyvärr råkade jag ju bygga ihop dom helt fel.. nog smaka de lika gott men ändå, så ska dom ju inte se ut!!



Sen låg jag å mini å jäste framför Idol helt propp mätt !! :D
Men sen efter Idol kunde jag inte hålla mej längre utan då fick godiset ta plats på bordet ist haha!!
Så nu har man vräkt i sej massa sånt oxå.. den lille där inne verkar uppskatta mina matvanor idag iaf då de vart full rulle där inne hela kvällen !;)  Gotte gris !
Men de e väl nu man får passa på att njuta lite extra av allt de goda när man har någon att skylla på varför magen växer lite extra haha  ;)
Mm gott... såg denna choklad i en annan blogg så va ju tvungen å testa den.. å ja den va riktig god, lite maffig kanske så e inget man sätter i sej på en kväll.. eller aa man ska aldrig säga aldrig till mej just nu haha ;) Men än så länge har de bara blivit två bitar ;p




Så ja nu är vi väääldigt mätta och belåtna och ja klagar inte på min fredag kväll hihi !
Dock kunde ja ju sett en bättre film efter idol.. fastna framför nån film med Adam Sandler bara för att han är en av mina favoriter.. men nej de va ingen höjdare till film så de va lite besvikelse.. funny people hete den, lite väl lång oxå 2 tim å 20 min å kolla självklart på en kanal utan reklam.. enda gången ja sakna reklam faktiskt haha.. Men tvinga mej själv att kolla klart bara för att !!!
Men tråkigt när ens favorit skådisar inte gör lika roliga filmer som dom brukar, va ju tyvärr samma sak me Jim Carrey nyss.. tyckte inte alls den filmen I love you Philip Morris va direkt rolig heller..  kom igen nu grabbar, bättre kan ni ! :P  Liar liar å Bid daddy, där pratar vi filmer ;) Fram me humorn nu :p

Vet inte riktigt vad man ska hitta på nu då jag inte alls är direkt trött å kl e ju inte så jäätte mycket än .  . så blir ju inget sova än iaf... men vad ska man göra då? ! Verkade mest bara va skit på tv nu oxå. .mhm..


Här är jag och Mini tidigare idag iaf ... nu efter all mat å godis känns ju denna lilla bulle ganksa töntig, känns som vi växte dubbel upp efter maten !! haha
Men är iaf en liten mysboll nu... V.22 !
De är när man ser på bilder som man ser att man växer :)
Önskar bara ja hade en bättre kamera å inte bara en sketen mobil kamera.. men men, de får väl duga tills vidare :p



kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback