Halvtråkigt fredagsmys !

Guud vilket kasst fredagsmys jag gjorde idag...
När ja kom hem från jobbet var jag trött och tyckte jag va värd en tupplur då de faktiskt är helg nu, så ja somna på soffan med gott samvete om att jag inte ska gå upp kl 6 imon :D åh så skönt de va..
Vakna sen till av att både mor å far ringer... orka inte svara.. blundar en stund till.. men märker sen hur nån sparkar innerliggt på urinblåsan så de va bara att gå upp å kissa för typ 1000 gången idag !!!
Ringde sen upp far å han vlle mest bara veta om ja va hemma å mådde bra, han å syster hade visst åkt förbi å tutat här utanför.. ja får vinka en annan gång :) hehe..
Sen ringde ja mor å hon ville oxå bara kolla om ja mådde bra å va ja gjorde :) hehe.. Vilka omtänksamma föräldrar man har ! :p

Vakna iaf lagom till att piggna till till kl 8 då Idol började :)  Satt och funderade ett tag på om ja skulle åka bort till city sen å fixa lite fredagsmys gott.. .men nej jag kom aldrig ditt.. ja orkade verkligen inte.. så fick bli lite varma mackor ikväll ist :)
Så ja kör stenhårt på lördags mys imon kväll ist ;)

På dagen får vi se va som händer.. jag ska nog bort till netonnet där de ska vara bakluckeloppis.. Nathalie som ringde och nämde detta när vi tjöta lite .. så ska väl bort å säga hej och tycker de ska bli mycket intressant de här me bakluckeloppis.. har bara hört talas om de, men aldrig vart eller sett en :P

Men men nu tänkte jag gå tillbaka till tven och fortsätta dregla lite till Jhonny Depp på fyran där pirates of the carabien är.. :)

Hoppas alla har en mysig fredag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback