De blir tidigt ikväll.. eller ?

Är ingen ide att skriva att ja kommer sova tidigt ikväll för då blir de säkert inte så.. men de är iaf vad jag har planerat :)  Redan borstat tänderna å allt sån å tagit på mej pjamas, vilket jag behöver en ny har ja kommit fram till, nu har ja bara tröjan på mej.. men vill ha en hel pyjamas.. har blivit så frusen de senaste så de e skönt å ha en..de märks att de börjar bli kallare ute, för de är de även inne, men har märkt att elementen har blivit varmare iaf.. sen blir man väl mer frusen under dessa förkyldnings tider.. bara väntar på min förkyldning just nu..blä! Hoppas ja slipper hehe.
Men iaf, ja ligger klar och redo för att sova i sängen redan.. kl 8 lixom :P hehe
Men så lite som ja sov i natt så behöver jag nog de... känner att denna "underbara" halsbränna är på ingång strax igen.. men hoho jag är förbered i natt.. va å köpte tabletter idag på apoteket.. får se hur dessa funkar, köpte ett mindre packet för å testa, om de nite funkar så fanns de blev att välja på :)
Är iaf såna man ska tugga, å ja dom smaka som vanliga mint tabletter :) Hoppas de hjälper inatt iaf, vill inte ha en sömnlös natt igen..

Var oxå å fick ett par nya framdäck på bilen idag.. äntligen.. va ju nära att sladda av vägen häromveckan när de regna så jäkligt.. i rondellen på jobbet.. ja svänger för att åka ut ur rondellen, men bilen gör nån egen grej, som tur va gick de ju bra den gången.. men vill inte va me om de mer .. så idag blev de en tur till farbror Jonas jobb så fixa han de snabbt å lätt :) De tackar vi för!

Idag va ja duktig å gjorde stor kok oxå.. kötfärsås å spagetti..nomnomnom !! så gott!!
Så blev mat ikväll + 3 matlådor.. de tycker jag är ganksa så mycket iaf ! Kanske inte så kul å käka bara de veckan ut på jobbet.. så får la se om ja hittar på något mer sen haha! Men nu finns de iaf mat :)

Ne men nu ska ja nog sätta å nåt på datorn å kolla på.. min kropp känns som bly så hoppas innerligt på att somna.. aa typ snart är okej för mej ! ;)

Kram




Mini bus hälsar att han har iaf inte planerat att sova ännu minsan !!
Har börjat fundera på när han gör de? I smyg antagligen då han vart igång där inne hela dagen på jobbet oxå.. mhm..
Och scenskräcken för sin mor har han iaf övervunnit nu.. ger blanka fan i om ja lägger handen på magen, han fortsätter sparka glatt ändå ! haha
E ju kul å känna en stund.. men hela tiden? Njae..  Herre jesus.. undra när vi ska sova när han tittar ut ? ! ;)


Kommentarer
catrine säger:

åh så mys med sparkar:) den tiden saknar jag...

vet du att det är en kille?

ha d bra:)kram

2010-09-06 | 20:40:16
Bloggadress: http://gulligablondinen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback