Vad gör man?

Jag är rastlös och uttråkad..  Låg i soffan och kolla på nån film som gick på tv innan Just my luck  eller nåt hete den, har sett den förrut men för sjukt länge sen så fastna framför den nu :)  Men den va ju slut nu runt 8.. blev väldigt förvånad när jag kolla på kl.. kändes som hon va mkt mer haha =) Kan ju va för man oftast brukar kolla film på tv lite senare på lördagar.. e van vid att dom slutar runt 11 tiden ju hehe :)
Men a de va väl skönt att kl inte var så mycket då... men va gör man då? ?

Jag är lite så där pyssel sugen me å fixa här hemma.. .men vet inte riktigt vart jag ska börja..
Jag vill flytta på garderoben som jag har i hallen... men tror helt ärligt att det är ett ganska så stort arbete för mej som är helt själv här ikväll... ingen som känner för att komma å flytta en garderob åt den gravida kvinnan ?! ;) haha
Tänkte iaf gömma undan den bakom sovrums dörren då ja tycker den är ful, å sen flytta ut en byrå som står i min lilla walk in closet.. för att sen kunna knö in alla skor å grejer där inne ist :)  Jag behöver plats!!! haha

Imon ska jag kolla upp ifall byrån jag vill ha finns kvar på jysk.. skulle inte förvåna mej om jag har sån otur att den är slut nu bara för de va lägra pris på den nu å sista dagen va imorgon.. men jaja vi får väl se :)

Får la se vad jag sysselsätter mej med nu :)

KRAM

Kommentarer
Cissi säger:

Trevlig kväll! :)

2010-10-23 | 20:57:38
Bloggadress: http://cviklund.blogg.se/
Millah säger:

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-23 | 21:46:56
Bloggadress: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback