Trötter..

Sådär då har ja spelat klart min bingolott hehe... blev tyvärr inga vinster, men lite halv kul ändå : )

Va nere för en stund sen å slänga in alla handdukar i torktumlaren oxå.. där får dom nog ligga imon tills ja kommer hem efter jobbet, för lär säkert inte orka gå ner imon på morgonen ;) E nog ingen som ska tvätta ändå, å om dom vill göra de så får la dom ta ut mina handdukar då ! :)
Första grejen till lilleman är tvättat oxå, hans badkape fick åka med denna gången : ) har nog inte visat den så lägger in de strax :p

För en gång skull så känner jag mej ganska så trött nu på kvällen och jag hoppas därför kunna somna i tid.
Imon börjar dags veckan igen å då är de tidig morgon som gäller och trött dagar..
1 nov imon, vilket betyder att jag har exakt två månader kvar å jobba å att de är två månader på detta år kvar. Hej å hå va tiden går : )

Funderar på att sätta på något avsnitt av parlamentet innan man somnar..  tv4 anytime är bra om man känner att man inte har något kul å kolla å datorn eller tven :) !

God natt på er !
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback