Stress inlägg.

Som sagt vart, jag har för lite tid i mitt liv förutom när jag är på jobbet, då är de som någon hänger sej i visaren på klockan så den går lite segare ;) haha.
Nu tänkte jag slänga något i magen som är ganska så hungrig nu...
Har inte hunnit till city som jag sa, så ingen mat har jag till jobbet .. får bli att äta lunch resturangsmaten, hoppas de är något gott idag ! :)

Såg i mina kommentarer att de va vist inte bara jag som hade haft de jobbigt med järntabletter.. de tackar vi för, jag var alltså inte konstig :) höhö!
Usch å fy för dom..  dom ligger långt inne i ett skåp nu å ja hoppas dom blir kvar där ! :)

Får lägga in ett inlägg om ny vecka när jag kommer hem ist.. för är inget kul att göra de utan bild, å de hinner jag tyvärr inte ta nu..  Så v.28 kommer i natt :P

Nu måste ja stressa vidare då ja måste åka snart  =S


KRAM

Kommentarer
Liza |Gravid| säger:

Jag äter niferex och hade också jätte problem med diarré och illamående. Men de blev bättre och nu märker ja inte av de. De är en chock för kroppen att få så mycke järn på en gång, fixar man de så vänj dig. Pratade med BM om de och fick tips om en annan tablett om du är intresserad? Visst kan man äta järnrik kost men självklart är rent järn de bästa. :)

2010-10-26 | 15:01:34
Bloggadress: http://lizagood.blogg.se/
Sofie säger:

Kul att du tittade in.... =)



Boråstjej ser jag.... vilken stadsdel hör du hemma i??? =)

2010-10-26 | 18:33:02
Bloggadress: http://ibilderochord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback