Ord till min mor .

Min mamma, det vackraste

Min mamma är det vackraste jag vet.
Min önskan är att jag får ett lika stort hjärta för mitt egna barn
som min mamma har för sina barn.
Min mamma har bevisat för mej ett flertal gånger
att hon är den starkaste personen jag vet.
Min mamma är någon jag är stolt över.
Min mamma är någon som finns med mej hela tiden,
för vart hon än är så har hon ett eget rum i mitt hjärta.
Min mamma är någon jag litar på.
Min mamma är min bästa vän.
Min mamma är en person som får mig att förstå
innebörden med orden, Jag älskar dej.
Min mamma är min förebild, någon jag ser upp till.
Min mamma är ingen vanlig mamma, hon är Min mamma.
Min mamma, det vackraste jag vet.

Ord från mitt hjärta till dej.
<3



Kommentarer
Carina Andersson säger:

Vilka fina ord!!! Älskar dig alltid hjärtat!!!!

2010-10-12 | 19:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback