Om man skulle krypa till kojs kanske..

Då var två av tre serier avklarade ikväll :) Funderar nu på om ja ska lägga mej ner å kolla på desperate nu innan jag somnar :) Såg att klockan hade tickat på ganska så bra... känns som man inte hinner göra annat än att jobba på dagarna.. tiden går så fort här hemma även på att inte göra något alls haha :P

Så ska nog gå upp å dricka ett glas mjölk å sen borsta tänderna å lägga mej :)
Mjölk e något ja blir galen om jag inte har det hemma.. fast har nog inget med graviditeten att göra.. har alltid vart ett freak på mjölk.. kan hur lätt som helst dricka upp en 2 liters mjölk själv på en dag ! Ett stort glas me is kall mjölk är bland det bästa som finns ;D!  Jag måste ha jävligt bra sklett tror jag;) De kanske är så hårt att mina foggar inte kan bli mjukare, därav ingen foglossningen .. haha.. nej så är de nog inte ;)

Sov gott sweethearts säger jag och magen =) !





KRAM

Kommentarer
Lina säger:

gör dig ledsen om det där med fogarna:P haha, jag dricker också hur mö mjölk som helst o jag har bajsont i fogarna ju :(

2010-10-21 | 21:03:37
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Tina 21 år - gravid vecka 24 säger:

Sent.. :P Själv däckar jag mellan 20-21 på kvällarna, haha!

2010-10-22 | 07:30:21
Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback