Och vad tänkte hon me?

Jag kanske va mer trött än vad jag trodde?  Eller kanske bara tankesprid ?
Men man börjar faktiskt fundera när man tar sin tallrik och går in i duschrumet och börjar skölja av den i handfatet och tittar sej sen själv i spegeln å undrar va fan håller jag på me och traskar sen ut i köket men ett fundersamt ansikte?  Ja inte blir de rätt alla gånger haha.

Jag har en liten som kickar gärnet just nu.. blev dock något lugnare när ja va å borta tänderna precis å nu lagt mej i sängen.. Kan ju kanske va att ja inte sitter ihop tryckt som en potatis säck längre.. jag hade nog oxå sparkat som en galning om ja låg i en påse å nån tryckte ihop den haha!


Kommentarer
Lina säger:

Ok dem va fräscha:) Jag har en annan variant av mc boots, typ likadana fast med nitar på från din sko, köpte dem ny i höst:)



Det va nog järntabletten som gjorde sitt, jag började med mina en kväll och dagen efter skulle jag ta en morgonpromenad med syrran, jävlar va de satte igång magen, ursäkta ordspråket men jag höll på att bajja ner mig, haha...

2010-10-26 | 06:21:30
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Ivana säger:

När man är gravid är det helt okej att vara tankspridd, det är i alla fall vad jag säger till min omgivning när de tittar fundersamt på mig. :)

2010-10-26 | 10:03:49
Bloggadress: http://ivanalipovac.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback