Mini påminer mor om barnvagnen !

Kom ju på att jag skulle göra ett inlägg om vagnen som fick följa med hem :) Mini har sparkar hela vägen ifrån affären och håller på ännu, så han påminer mej om att skriva om han å hans saker;) haha

Vagnen hitta jag av en ren slump när jag satt å små surfa lite på jobbet..  fasna för den då jag ville ha en svart vagn och det var ett kanon pris på den.


Här är då vårat nya vrål åk ;) Tycker dock inte bilderna ger full rättvisa då jag tycker den ser finare ut i verkligheten :)




Nalle har hamnat i vagnen ist för på bänken ;p
Och ja som ni ser i bakgrunden så måste jag va en av sverigens sista människor som inte har en palttv än utan en tjockis tv haha ;) Men den funkar kanon ju ;p haha



Hur enkelt som helst att göra om till en sittvagn sen när mini är lite större:)



Om man vill så kan man även flytta över handtaget till andra sidan så sitter barnet framåt ist.. glömde ta kort på de:)


Men vi är hur nöjda som helst med vagnen iaf :)
Jag anser inte att min barn behöver en helt ny barnvagn när jag kan få en lika fin för flera tusen mindre och lägga dom tusen lapparna på något annat kul till bebis eller varför inte spara dom ;) S har ju redan hunnit öppna ett sparkonto till mini, duktig som han är ;)
Visst är de kul med ny vagn, men ja ser att de finns roligare saker än de =)
Dom flesta barnvagnar ser ju nästan ut som nya när man köper dom begagnat ändå.. är bara priset som är en stooor skillnad ;) Denna fick vi för ett kanon pris!
Och de va ett jätte trevligt par som hade två små pojkar :) Babysitern som ligger på golvet jämte vagnen skicka dom med baa för dom inte ville ha den längre.. jätte snällt. :) Så då fick man en sån gratis oxå haha!

Så ja nu ska den bara stå där och se fin ut och vänta ut sin passagerare ;)

Köper ni ny eller begagnad vagn?  :)

KRAM!

Kommentarer
Anna säger:

Jätte fin vagn ser helt ny ut :)

JAg köpte helt ny vagn när jag var gravid med jollis , blev en brio å jag överdriver inte när jag säger att den kosta över 7000 med allt till då. Mycket pengar,men så klart fick THEO ärva den:) & Sen sålden jag vidare den :)

2010-10-03 | 22:04:21
Bloggadress: http://stoltmammaa.blogspot.com
Hanna säger:

jättefin vagn :) den ser ju helt ny ut är den begagnad? :o

Mini kommer få de jäääättebra :)

Och du är ju inte ensam med att ha tjockis tv, vi har ju våran kvar lilla storassyster haha :)<3

2010-10-03 | 22:14:54
Bloggadress: http://hannaaalmgren.blogg.se/
Emma säger:

Jag köpte en beganda till jonte och jag håller med dig finns roligare saker att lägga pengar på som sparkonto har jonte med.. :D

Lycka till med bebban...

Kram

2010-10-03 | 22:36:47
MALIN - Längtar efter min prinsessa! säger:

Jättefin vagn, hoppas ni kommer bli nöjd med den. Jag längtar tills våran kommer så man får börja dona om i den :)

2010-10-05 | 15:33:04
Bloggadress: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Lina säger:

jättefin vagn:) begagnat är bra, jag och Daniel säger också att varför köpa en sprillans ny för flera tusen, man får aldrig igen dem pengarna sen endå när man ska sälja den, och som du säger, dem begagnade ser oftast nya och fräscha ut också för dem är så välskötta:)

2010-10-05 | 16:59:14
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback