Mhmm..

Vad gör man klockan halv 5 på morgonen när man inte kan sova ?! Har jäkligt tråkigt enligt mej iaf.. Lillen i magen verkar ha göör skoj å har haft de ungefär hela natten.. .så nej vi har inte somnat än.. då ja inte heller är trött.. mhm.. snacka om att vända på dygnet.. suck !

Har kollat klart på en film precis iaf... de blev en Irene Huss film.. jag gillar dom.  Ja gillar såna filmer, wallander är ju oxå en favorit, men tror jag har sett alla där. Men har några Irene filmer och kolla på nu iaf :)
Denna gången blev de - Tatuerad Torso .
Och ja eftersom ja gillar såna filmer så tyckte jag de va en bra film, dock lite halv äckliga scener i . men man behöver ju inte se allt ;)






Kom precis på oxå att ja har gjort ganska så många uppdateringar här under kvällen/natten.. snacka om att bomba folk me inlägg på natten haha.. kanske hade vart bättre å ha en sån här uppdatering på dagen när andra människor är vakna ? haha .. men nu har ju iaf folk något å kolla igenom när dom vaknar sen ;)
Hoppas mina nattuppdateringar funkar och inte blir allt för jobbiga haha... Vissa nätter kan ja ha gööör tråkigt å då händer de att de läggs in endel på bloggen.. som ikväll,  ett möbel inlägg, ett inlägg me massa knas musik å nu detta, ett film tips  haha !

KRAM !

Kommentarer
Lina säger:

jag kikade ju i min kalender, kunde dem absolut inte i huvvet;P haha... då hade jag blitt orolig för mig själv!



Jag försöker typ tänka "i stort sett alla kvinnor föder barn, hur ont kan det göra liksom??!" hahaha....

2010-10-16 | 12:06:26
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback