Lite klagande!

I går morse så vakna jag av världens kramp i min vad.  Jag har fan ont i den fortfarande, helt öm.  Jag känner mej som 80 år när slutet av dagen kommer.. mhm!!

Idag hann jag iaf iväg å handla innan jobbet.. duktigt!! Men hade hellre sovit! haha
Men kom iaf inte iväg när jag ville, för jag hann inte laga någon mat innan jobbet så de va väl tur att ja hitta en sån där kupong hemma från city att dom bjuder på en lunch rätt v.43. Ja de va väl snällt!
Så de fick de bli idag... va nån pasta me pesto och kyckling å soltorkade tomater å lite sånt!
Men ska jag va helt ärlig så va jag faktiskt sugen på min blodpudding jöö!.. Så de får de lätt bli imon bara för de!

När ja kommer hem i natt väntar världens godaste gräddpastej i kylen.. Så de blir rostemacka me leverpastej inatt höhö... Här kommer de järn kroppen! Iaf lite;p

Nej nu ska jag fortsätta jobba..

KRAM!

Kommentarer
Jessica ♥ Gravid säger:

SV: Ja det närmar sig med små steg hehe :D

Hoppas krampen går över!

2010-10-27 | 17:27:30
Bloggadress: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback