Kurr kurr...

De e typ så min mage låter just nu.. så ska strax ställa mej och laga lite mat :)
Fråga om tips på fb häromdagen och då skrev en vän fläskpannkaka, och de fasna i mitt huvud så det är vad som ska lagas idag ! :p

Idag har jag vart piggare än igår iaf.. fick tyvärr inga skriv krafter mer sen igår då jag sov hela kvällen..
Somna på soffan och vakna vid 8 tiden.. låg kvar vid tven en stund men orka sen inte ligga där mer, så gick å borsta tänderna åså å tog mej sen till sängen.  Hade på datorn en liten stund, men gav även upp det ganska så fort så lampan var släckt redan vid 9 igen haha.. Kunde dock inte somna förrän vid 12-1 tiden, men orkade verkligen inte göra annat än att bara ligga där i mörkret, kändes som de va nån baskelusk som hade satt sej i kroppen oxå då den kändes tung å gjorde ont överallt.. så gick upp å tog alvedon å drack massa vatten, kändes som de blev lite bätter iaf då ja till slut lyckades somna !: )
Men vaknade iaf inte sjuk så de va ju skönt ! :)

Nej nu blir de mat och sen ska ja lägga mej å läsa lite i tidningen jag fick med mej hem när ja va å handla ;)
Blev några filidutter oxå, va så länge sen ja åt de hehe.
Undra om den där skivan man får med kan va något att ha? Någon annan som har köpt tidningen?



Fick även hem lite saker till Mini idag på posten.. men gör ett inlägg om det lite senare när magen är mätt åså =)


KRAM!

Kommentarer
I väntan på Liten - Gravid i vecka 27 säger:

Aha okej :) Jag är från Karlstad och sambon från Sundsvall, har bott här i snart 3 år :) 3D bilder ligger uppe nu! Kram

2010-10-05 | 17:25:35
Bloggadress: http://madeleiene.blogg.se/
Lina säger:

vi har köpt lite kläder med, va uppe på babyproffsen och hämtade paket med, de va en blöjhink, lite blöjor, tidning, amningsinlägg osv:) gratis är gott!

2010-10-05 | 21:25:35
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
MALIN - Längtar efter min prinsessa! säger:

Funderar också på att köpa den där tidningen. Har du hunnit lyssna på skivan? Blev tipsad av min BM idag att köpa en så kanske ska pröva den när man ändå får med den med tidningen!

2010-10-05 | 21:28:14
Bloggadress: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback