hallå hallå

Åh va ja börjar bli seg i kroppen nu... funderar på om man kankse hinner vila lite, men känns som ja bara kommer bli tröttare då  å inte komma upp alls sen ...

men de är skönt att komma upp i tid oxå då man hinner med så mycket på dagen då :) Kl e bara strax efter 4 å ja har ju gjort massor idag !=)

Va iväg på loppis me madde innan iaf... madde fyna på som vanligt !;) ja själv hitta inget speciellt utan fick bli några fina kokböcker bara.. jag gillar att ha kokböcker hemma, det är fint och kul att titta i oxå ! ;)
Sen tog vi en runda till en loppis här i borås oxå... sen blev den mat på donken å hem till mej efter.. Käka och sen satte vi igång och måla i min hall... den biten som ja visa som va blå har nu blivit vit ist :) Dock kommer de behöva målas ett eller två lager till, vi han bara med två idag :) Men känns skönt å hade första gjort iaf :)
Så de tackar ja Madde för som både fixa färg och hjälpte till <3

Sen åkte jag upp till min far och hämta hans bil som han så snällt lånade ut till mej : ) Imon åker vi och lämnar bilen till en gubbe som får titta på den å se vad felet är och vad som kommer behöva göras.. suck..

Nu får de bli en dusch snart iaf.. blev så varm av att måla innan å har bli färg prickar här å där :p
Sen ikväll åker jag nog förbi Marie en sväng som ska ha lite party hemma hos sej =) Men självklart bjuder in sin gravida vän oxå hihi.. så får väl rulla upp dit en sväng :)
Alltid kul å komma ut å träffa lite av dom vännerna som man inte ser så ofta.. skulle ju va ett par där som man inte ser allt för ofta : ) Så de blir säkert trevligt..

Men först dusch å lite mat i magen igen!

Ha en fin lördag kväll!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback