God dagens !

Då var de tisdag.. ja gillar tisdagar för de betyder ny bebis vecka ;) hihi.. men de gör ja ett eget inlägg om sedan!

Har nu hunnit med att äta och ta en lååång dusch =) Nu ska jag se om de finns något att ha på sej.. inte lika kul att ta på sej kläder längre.. fast i och för sej så kan ja fortfarande ha alla mina gammla kläder förutom byxor.. så ska väl inte klaga allt för mycket.. men de sitter lite tightare ju.. å tunikorna blir oftast något kortare ;) haha

Sen får jag väl bege mej mot ännu en arbets kväll.. puuh !  Men ska först förbi pressbyrån för fick ett sms om att mina böcker kommer idag som ja beställt.. fast dock står de att de kan hämtas efter 17;00.. men oftast brukar man ju kunna hämta ut de tidigare.. hoppas turen är på min sida idag.. annars får ja ju vänta ända tills imon =/

Ska försöka ta ett kort på magen nu oxå till vecko inlägget : )
Men tycker inte de e någon skillnad sen förra veckan :p men men...

Ha en fin tisdag !

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback