Du efterlängtade.. äntligen är du här!

Nej jag pratar inte om bebis.. ja pratar om helgen ;D haha  !
Har vart en väääldigt lugn och skön kväll på jobbet, lyckas alltid vara det på torsdagar :) Och det är ju skönt när man har kvälls veckan då ma nvet att helgen börjar efter arbetspasset... så vid 11 packa jag ihop och stämpla ut för helg !! Om de va skönt.. Ojaaa !!
Har vart lite halv seg idag.. ett tag kändes de nästan som en förkyldning va på väg så näsan rann lite.. men nej de har försvunnit nu ! : )

Är de något jag itne gillar med mitt jobb, så är de fan toaletterna.. blir ju att ja springer där ett par gånger om dagen haha !  Men det är ju som sagt mest män på min avdelning där jag jobbar, och jag har nu kommit fram till att män är faktiskt inte lika fräscha som kvinnor när dom vart på toa..
1. Det är inte jobbigt att fälla ner locket.. det är 9 av 10 gånger som det är uppe när ja kommer.. ja tycker inte de ser fräsch ut, speciellt inte om herren som vart där inne är lite halv dålig på att pricka i toan.. hur svårt de nu kan va =S ?!
2. Har du gjort nummer 2 använd för tusan toa borsten!!! Någon annan skit ränder är inte det första jag vill se när jag ska sätta mej på toan.. så jädra äckligt !!! Brukar typ bada mej själv i handsprit efter ja vart där inne!!
Gör folk så här hemma på sina toaletter oxå??

Imon blir de Ullared med Nathalie.. ska bli riktigt skoj, vi har längtat hela veckan nu :P
Så ingen sov morgon imon.. upp tidigare än ja gjort på hela veckan.. men men, nu är de ju iaf till något skoj :)
Får se om man kommer hem med några fynd och inte allt för mycket onödig skit som de lätt kan bli haha!

Ska ni göra något skoj eller speciellt i helgen ?? :)

Nu ska jag strax försöka sova.. hoppas lillen i magen oxå vill de.. vart vaken ett bra tag nu.. hade en lite föreställning i soffan framför idol innan.. La tv kontrollen på magen så de ser så kul ut när den hoppar omkring.. Dock tyckte väl inte han där inne att de va lika skoj..då gav ifrån sej en rejäll spark och kontrollen flög i golvet;) haha.. Såg ganska lustigt ut faktiskt !


KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback