Dax att sova snart...

Då va man hemma igen efter en mycket trevligt kväll... mer än så orkar jag inte skriva nu, utan får nog ta å skriva lite mer imon ist ! :)
Ska ge mej på ett försök att försöka sova om en stund.. hoppas de går bättre än dom andra nätterna.. inte blivit mycket sömn denna helgen än så länge...
Jäkligt konstigt att när ja väl får sova ja då kan ja verkligen inte göra de, då är de svårare än någonsin ! :)
Har en lillkille oxå som tycker det är extra kul att vara livligast på natten...

God natt :)


Kommentarer
Sandra - blivande mamma 2011 säger:

Jag har inte testat några tabletter ännu, men borde väl egentligen göra det, men jag har alltid varit en sån som hellre står ut med grejerna än tar tabletter :P Det ska bli skönt när dom är ute sen och man kan må som man gjorde tidigare !

2010-10-31 | 08:04:06
Bloggadress: http://snartenliten.blogg.se/
fian- gravid i v29 säger:

Tack, desamma ;) Ja så himla mysigt. ser att vi båda ska ha i jan :)

Visst kan du få receptet. Det är väldigt enkelt.



Mjöl 3 dl

Socker 1 dl

Bakpulver 1 tsk

Smör/margarin 200g

Dumlekolor



Blanda det torra ingredienserna först sen blanda i smöret.

Rulla till en liten boll och lägg i en form. tryck sedan ner en dumlekola.

ca 10 min i ugnen



Dom är riktigt goda! Lycka till ;-)

2010-10-31 | 09:27:34
Bloggadress: http://fianandersson.blogg.se/
Jessica säger:

(sv) Haha ja, nu är jag SÅ trött på att vara gravid! Hoppas hon vill komma ut snart!

2010-10-31 | 11:15:13
Bloggadress: http://jayde.blogg.se/
Sara säger:

Ja det är jobbigt att inte kunna sova när man vill. Jag har tvärtom, när jag ska jobba dvs vardagar så har jag mer problem med sömnen :(/



Ja den lille vaknar ju också, idag sparkade min mig på revbenen. hehe lille busungen.



Vetdu, jag har precis vunnit mitt första bud på Tradera :)



Ha en fin dag!!

Kramar

2010-10-31 | 11:16:01
Bloggadress: http://sarashemsida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback