Är det inte det ena så är det de andra !

Suck säger jag bara, jag kunde ju fått en bättre kväll...

Blev inget knalleland då klockan tickade på för fort som vanligt haha..  Så jag tog bilen bort till city ist för att handla lite fredags mys hit hem..  jag va ju verkligen inte ensam på city denna fredag kväll.. gaah! hatar att handla på fredag kvällen, ändå lyckas man alltid hamna där då! haha..
Handligen gick ju bra i sej.. va mer när ja skulle ta mej hem som kvällen sluta i skiten!

La in matvarorna i bagaget å tänkte en så dum tanke som att tänk om ja skulle råka lägga nyckeln i bagaget och sen slänga igen luckan, då är ju alla bil dörrar oxå låsta ..höhö tänkte jag...
Nu tror ni ju säkert ja va så dum å gjorde detta.. nejj de blev ännu värre.
Satte mej å bilen å vred om nyckel... händer de något? NEJ! Prova ett par gånger, men motorn gjorde inte minsta försök till att starta utan de va bara alla lampor å grejer som gick igång... mhm.
Ringer ett panik samtal till min käre far som va så snäll å tog sej ner till city..
Så jaha, då va bilen paj... Startmotorn vill inte längre funka ! Suck suck suck... de va la de minsta jag behövde just nu känner jag..
Får hoppa någon kan ta sej lite tid nu i helgen och kolla på den för å se om de går att fixa eller om vi måste byta ut hela startmotorn... Ja hatar när saker i bilen går sönder, de e så jävla dyrt !!
Dock bara andra gången den går sönder.. men ändå.. de e två gånger för mycket !!

Men har ändå lyckats rädda en bit av humöret nu under kvällen... tände massa ljus i hela lägenheten och lagade till lite god mat..
Blev fylla paprikor.. så gott ere ! !
Har även lite dipp å grönsaker i kylen.. dock inte så jätte sugen än då jag e ganksa så mätt än så länge och en smygande halsbränna oxå !!  Så väntar nog lite med det,  orkar ändå inte skala morötter just nu haha ;)

Idol har man självklart kollat nu oxå!
Kvällens favoriter för mej är Jay och Minnah.
Dom som gjorde dåligast ikväll tycker jag va Elin och tyvärr Daniel.  Gör lite ont å säga faktiskt haha, men tyckte inte alls han sjöng bra idag.. Kanske hans söta charm lyckas hålla han kvar ändå : )

jaja hoppas ni haft en bättre fredags kväll än jag ! :)
De slutar väl me att datorn går sönder snart me.. då den låter konstigt ikväll!! haha. Ja jag vet, positiva klubben här!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback