suck !

Jag är trött... så trött... i kroppen...
Känner mej inte alls lika pigg som igår.. huvet är tungt.. ja vakna med feber, men jus nu är den borta igen. Kom inte tillbaka tack!
Vet inte vad jag ska hitta på nu... det är jobbigt att ligga ner hela tiden oxå. Ryggen gör ont å lilleman bökar runt hela tiden för man inte vaggar honom. Borde inte han iaf va liiiite trött oxå när jag är sjuk?  Nej nej!
Men har inte ork till att göra så mycket annat heller.. mhm.. vilket problem.

Min hyresvärd har jag inte fått tag på heller. Han vill inte svara i sin telefon. mhm.
Har iaf inte blivit värre på toan utan de droppar fortfarande bara långsamt.  Så nej jag simmar inte här hemma än =)

Jag är sugen på något. jag vill ja gurka, tomat å avokado just nu. Inget av de finns hemma. surt !

Nu ska jag fortsätta tycka lite synd om mej själv ist. Drar upp täcket till nästippen igen å fortsätter att inte göra nåt!!

Kram på er !

Kommentarer
Elin - ♥ Gravid v. 32 säger:

Usch, kan inte va kul o må pyton och vara gravid samtidigt. Sugen på nyttiga saker du, jag är bara sugen på smågodis idag, gaaaah! Gelehallon och punschpraliner :P



Kram på dig!

2010-11-17 | 17:00:05
Bloggadress: http://bebis2011.bloggplatsen.se
Fia säger:

Lät skönt att göra nada! Man måste få ha såna dagar ibland...

2010-11-17 | 19:00:11
Bloggadress: http://fialotten.blogspot.com
Jessica ♥ Gravid säger:

SV: Tack så mkt :) Hehe, det lär inte vara slut när du kommer dit ;) Du skulle väl inte dit förrens efter bebis kommit eller hur var det?



Ja precis, det är mest byxor som är nödvändigt egentligen. Ska nog köpa ett par mammajeans, inte så roligt att bara gå i mjukisbyxor och leggings resten av graviditeten. Dessutom är det lite för kallt för det :P Men annars ska jag nog inte köpa något speciellt vad jag planerat hittills. Lägger hellre pengar på annat :) Var det en mammaklänning du köpte? :)



Hoppas du kryar på dig! Kram

2010-11-17 | 19:40:47
Bloggadress: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback