Ska jag bli glad eller besviken för de?

 

Haha hitta en blogg som hete tantvarning.. fanns ett test å göra för att se om man va tant eller inte:P

Sorry, du är en WANNA-BE-TANT

Din livsstil behöver fortfarande finputsas en aning. Kanske har du en fräck tantig vintagelook och inreder ditt hem med coola retroprylar från loppis men det räcker inte enda fram. Det är definitivt tantvarning på gång, men du måste våga ta för dig lite mer om du ska bli en riktig tant.


Så ska jag vara glad att jag inte blivit en tant vid 24 års ålder. Eller ska ja sura för att jag blev en wanna-be haha! ;)

Testa själv ; http://www.tantvarning.se/tant-test/


Kommentarer
MALIN - Längtar efter min prinsessa! säger:

Ja, finns verkligen mycket fint man vill ha hem från H&M just nu :)



Haha, vet inte om jag vågar göra det dära testet :P

2010-11-11 | 23:55:02
Bloggadress: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback