Sjuk och handla funkar inte!

Jag lyckades ta mej bort till affären innan vilket nog bara är bra, huvudvärken är inte lika jobbig efter lite frisk luft.. .men sheeet va halt de va ute.. va ju som bambi på is haha!
Men sen kom ja på att man ska inte låta mej gå å handla när jag är sjuk .. ja köper bara tyck synd om mej själv saker då haha !;)
Så både chokladpudding, glass å risifrutti fick följa med hem.. när jag egentligen bara skulle ha mjölk!;)

Va typ 100 år sedan jag åt chokladpuddig höhö !  Får se om de är lika gott som ja minns de när man va liten :P Då åt ja de gör ofta när ja bodde hos pappa :P
Glassen som fick följa med hem va nån ny sort, ja har  aldrig sett den förrut iaf.. va en annan blogg som hade tipsat om den så va ju självklart tvungen å prova nu när ja såg den i affären;)
Är vanilj med lakrits i:P


Hoppas den är god=) Någon som har provat?

Rissifrutti va nog bara bra att de fick följa hem, kanske inte så nyttigt men ändå ett mellanmål.. e ju väldigt dålig på att äta när jag är sjuk.. tycker allt är äckligt å jobbigt haha! Så får ju i mej något iaf=)

Har precis kollat på Halv 8 hos mej nu.. Härlig gubbe den där Bengan haha!
Sen kom ja på idag att ja blir ju inte förvånad att de regnar när dom spela in detta.. dom visar verkligen upp borås som de är ;P En mysig stad me regn ;) haha

Tur va väl att ja gick ner till brevlådan innan, den va överfull haha! Delvis pga att de låg ett paket där till Mini, visar de strax! Å sen en jävla massa reklam:p  Jag är en sån som hatar reklam för de blir så mycket att bära ut sen , men ja vägrar ändå att sätta upp en "ej reklam" skyl för ibland får man ju rolig reklam :P

Nej jag går nog tillbaka till tv;en nu å kollar lite på Äntligen hemma ist :)

KRAM !

Kommentarer
Maddusch säger:

haha du e la bara för go =P Jag e likadan när det gäller reklam.. Jag funderar... Hur såg det egentligen ut när vi bodde ihop? Var det inte jämt massa reklam på bordet ? =P haha

2010-11-16 | 20:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback