Sego!

Vilken seg dag jag har haft.. dock pga en jobbig natt..
Först va ja inte speciellt trött så kunde inte sova.. sen blev ja dö trött men kunde då inte somna pga halsbränna som bara kom helt plötsligt, sen börja lilleman i magen boxas å ha sej..  sen blev ja gör varm, öppna fönstret å börja ist kallsvettas efter en stund haha.. sen fick ja ont i magen, gick upp vagga runt en stund å kände mej plötsligt gör konstig, sluta me att ja låg på toan å spydde ist... guuud va de e jobbigt å vara gravid ibland... Men brukar oftast bara få såna här ryck på natten. har aldrig hänt mej på dagen.. mhm..

Därför har dagen mest bestått av vila här hemma.. ska strax börja fixa iordning mej å leta fram några kläder som man kan ha på sej... de jobbiga med att gå på kalas nu för tiden.. finns ju inte så mycket kläder att välja på .. har ju ingen lust att komma dit i mjukis kläder höhö!!

Lika bra att gå upp å vagga runt en sväng snart så kanske han i magen somnar igen.. e fullt ös just nu.. men som sagt, han e ju alltid vaken vid denna tiden nu förtiden.. så han får väl leka lite till : )

Först trodde jag att de va söndag när ja vakna haha.. så skönt när man känner så, blir som en bonus dag imon då:)
Så bra när man är ledig fredagar, man får en bonus dag då till helgen :)!!

Hoppas ni har en fin lördag ! =)

Kram kram.

Kommentarer
Anna - Mamma till Kevin säger:

Det blev jag absolut! :-)



Hoppas du har det bra och njuter av helgen som är!

2010-11-13 | 19:40:07
Bloggadress: http://annacondas.blogg.se/
Johanna - MyShoebox.se ♥ Gravid ♥ säger:

Jag har inte känt att det är jobbigt att vara gravid än, dock har jag börjat sova sämre på nätterna så snart blir jag säkert grinig över det :P

2010-11-13 | 20:14:20
Bloggadress: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback