Sådär ja!

Nu har ja ätit.
Vart nära att kissa på mej.
Fått rejäla sammandragningar.
Blivit galet sugen på godis.

Men ja de va väl dax att fortsätta jobba då!


De blev fisk till mat idag.  Me kall sås å potatis å grönsaker. Mycket gott. Hoppas jag blir smart nu. Om inte annat så kanske lilleman blir de!
Jag e dålig på att laga fisk själv. Ja kan inga bra fiskrätter.
Tur att ja lyckas pricka in fiskdagen på jobbet emellant åt, eller ibland farmors fisk! :)

Är de nån som har bra å lätta fisk recept så e dom välkommna.
Dock tycker ja inte de är så gott att ha med fisk i matlådan. De är ju faktiskt inte lika gott uppvärmt.
Dessutom så luktar de f*tta i hela matsalen om man står där å värmer fisk i micron. *förlåt* höhö

Skriver inget vettigt nu.
Ja jobbar nu ist !

Kommentarer
Jessica ♥ Gravid säger:

SV: Jo precis.

Hm, ingen aning hur du ska göra :/ sån tur så passar min bikini fortfarande. Det känns ju lite onödigt att köpa en ny för att bada ett par gånger, och det finns inte direkt något utbud på bikinis på vintern vad jag sett :/

2010-11-24 | 19:25:00
Bloggadress: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Lollo säger:

Färskost överbakad lax =)

Mycket gott och mycket enkelt.

bre philadelphiaost eller creme bounjour (gärna vitlök och örter) över laxfillerna och in i ungnen =) Färdigt

2010-11-24 | 19:44:34
Bloggadress: http://lollotheoneandonly.blogspot.com/
I väntan på Liten - Gravid i vecka 34 säger:

Haha ja visst är det frustrerande! Tur att jag är ledig iallafall, så jag inte har ett jobb att gå upp till klockan 7 på morgonen, DET är något som stressar mig till tusen - att veta att jag inte har möjligheten att sova på morgonen :)

2010-11-24 | 19:56:05
Bloggadress: http://madeleines.se
Lina säger:

du gör väl dina knipövningar ordentligt;) Haha... har också ganska mycke sammandragningar nu, framförallt när jag ställer upp mig upp hastigt så kommer de eller när jag är kissnödig.

2010-11-24 | 22:01:50
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback