Pöötter!

Så då va man hemma efter harry potter : P  Filmen var helt okej, men tycker ändå att den saknade något som dom andra filmerna har haft.. va ingen lika stark handlig tycker jag... men den va bra iaf : ) Så nu inväntar man den sista filmen oxå ! Dom ska ju alltid sluta mitt i haha.
Men är iaf glad att jag inte kommer vara gravid vid nästa film.. för rekomenderar ingen typ höggravid kvinna å sitta på en bio i 2 1/2 timma.. puh de va lite drygt.. å ville egentligen bara ställa mej upp flera gånger å gå en sväng haha.
Tur vi satt längst bak iaf för där är de mycket plats för fötterna så sluta me att ja halv låg ibland å ibland satt ja spik rakt upp längst fram på stolen haha.. puha å hade mej ibland så lilleman självklart skulle sparka sej igenom ungenfär hela filmen... tjejen jämte mej måste ju undrat va tusan ja höll på me haha!!

Glömde dock en sak på bion.. å de va min trötthet.. mhm.. ja som tänkte att de skulle bli skönt att komma hem å få somna lite tidigare än dom andra nätterna.. men nej de verkar inte som de längre..
Så vet inte riktigt vad som ska hittas på här nu...får väl lägga mej å glo tv eller nåt =)

Hoppas ni andra har haft en fin lördag !

Imon är jag tyvärr oxå ifrån datorn typ hela dagen.
På listan står de,
  • Advents fika med S.
  • Kalas för lillebror.
  • Hämta babyskydd (bilstol)
  • Hem å borra upp alla hyllor å grejer.

Men hinner säkert titta in nån gång, brukar lyckas me de iaf ;)

Kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback