mys!

Har bara legat här i sängen nermyst me tända ljus å kollat på en film precis.
Och nu sitter jag här och är rastlös igen.. mhm...
Har ont i huvet/ögonen nu igen.. tog precis en alvedon, brukar aldrig ta de för tycker inte de hjälper, men nu orkar ja inte ha ont längre så hoppas de hjälper lite iaf :)
Ska sätta mej och knapra i mej lite vitlöks bröd nu som ja blev sugen på :P

Funderar på att kolla lite efter roliga saker att baka till jul åså.. hitta lite ideer även till min födelsedag:)
Detta år tänker ja inte ha så stort kalas me mat å grejer.. de kommer ja inte orka ställa mej å laga till hela släkten.
Så ja har nu kommit på en enda positiv grej me att min födelsedag ligger så nära jul. haha.
Ja tänkte ha lite jul tema... så har funderat på skinkmacka me hemmabakt bröd, glögg me lite tilltugg å självklart lussebullar å pepparkakor å sånt.. de hade nog funkat :) Ska fundera vidare lite på de!
Eftersom ja fyller år på en vecko dag å jobbar kväll den veckan så får ja ha kalas på helgen som är före så blir troligtvis runt 4;de advent å de kan ju va mysigt.
Har ni några tips på vad man kan bjuda på så säg till?:)

Nu ska ja kolla runt lite här iaf, äta vitlöksbröd å lyssna på musik.
Har fastnat för denna låten ikväll :)  Eliza Doolittle – So High

Kram.

Kommentarer
MALIN - Längtar efter min prinsessa! säger:

Den är verkligen jättemysig! Perfekt att ha med till BB också, och även efter förlossningen! Rekommenderas varmt :)

2010-11-20 | 22:53:01
Bloggadress: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback